Sommarlovet har tagit fart...

Nu är jag ääääntligen ledig. Inget mera jobb, ingen mera skola på några vekor! En otroligt härlig och lycklig känsla. Känner bara för att hoppa och skrika av lycka. Dagarna är underbara och Stockholm har förvandlats till en medelhavsdestination där solen gassar dagarna i ända och man har inga måsten, inga krav, inget viktigt att göra. Bara sig själv att tänka på. Kan det bli bättre?

I love my life. Dagarna spenderas med mina älskade vänner; solar, badar och bara slappar! Igår bestämde jag och min älskade Fi oss för att åka på en heldagsutflykt för att sola och bada. Till något mysigt ställe som vi inte sett tidigare. Sagt och gjort. Efter att ha läst i
Denises blogg om "Blå lagunen" bestämde jag att vi skulle dit. Det var lite knepigt att ta sig dit, men efter all möda så var det faktiskt värt det! Vit sand, turkost vatten och massa sandkullar. Precis som Denise uttrycker sig; så nära inpå utomlandsfeeling man kan komma! Tack för tipset!


39813-332


Kommentarer
Postat av: carolin

gud så mysigt det ser ut!
tycker mycket om din blogg :)
massa fina bilder och roligt innehåll!

Postat av: martina

ååååh vad somrigt foto :)

2006-07-04 @ 19:30:23
URL: http://martinafriberg.blogg.se
Postat av: tessie

har försökt hittat till blå lagunen flera gånger, hur åker och går man exakt?:/

2006-07-04 @ 22:01:03
Postat av: Anonym

aa ja skulle åxå vilja veta hur man åker dit..verkar jätta fint ju!

2006-07-05 @ 12:52:07
Postat av: Malin

Blå lagunen ligger på munsö, förbi Ekerö.. huuuuur fint som helst! Åk dit! Har spenderat många sommardagar där :)

2006-07-05 @ 13:57:03
Postat av: Jess

Carolin: Åh, tack! Det där värmer att höra. :D Tycker om din blogg också!

Martina: Ja, visst är det. Hihi, tack!

Anonyma: [email protected]
DÄR SVARAR JAG PÅ ERA FRÅGOR OM HUR MAN TAR SIG DIT.

2006-07-05 @ 17:32:53
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Denise

Det var så lite så! ;) Visst är det helt underbart?!

2006-08-02 @ 01:03:51
URL: http://denises.blogg.se
Postat av: Isabella

- och det var jag som tog dit Denise första gången! Don't you just love that place?

2006-08-02 @ 19:52:11
URL: http://bellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback