+++

Kryssningen var helt okej! Mycket avslappning, sol, shopping och drinkar. Men dock en hel drös med massa konstiga människor.. Var det inte en gammal gubbe som försökte stöta på mig så var det en äcklig alkis. Euw?! Som sagt, det finns gott om konstigt folk på sådana båtar. Men middagen var verkligen jättegod och hur trevligt som helst med lite tid med min familj för en gångs skull!

39813-337

Jag & min brorsa är i sjunde himlen i spritbutiken ;)

39813-339

När man fick lite "dötid" var en cosmopolitan och ipoden en räddning..

39813-338

Jag förstår att båtarna tjänar pengar på törstiga passagerare,
det är äckligt billigt och finns huuur mycket som helst!


Kommentarer
Postat av: Myssie

jag vill ocksååå!!!

2006-07-09 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback