30+ och sol året om, tack!!

Strålande sol, tusentals dopp i salt vatten, grönt gräs, långa nätter och framförallt en massa ledighet.  Vem klagar?! Inte jag i alla fall! Så här skulle jag kunna leva året om.. Inga krav, ingen skola. Utan bara massa tid att njuta av livet riktigt jäkla mycket.. Dessutom tycker jag att vi svenskar blir mycket mera utåtriktade och glada på sommaren, så varför behöver vi ens höst som bara gör alla deprimerade? Tanken på skola, vardag och att gå mot mörkare tider för mig att vilja köpa en biljett till värmen och stanna där. Usa, någon?

Näe, nu måste jag ta igen lite sömn och ladda inför imorgon då jag tänker bränna pengar.. Shoppingsuget är enormt!


39813-359

Så här fantastiskt brun var jag efter att kommit hem från Gotland (för andra gången) för några dagar sedan.. Någon som inte är lika kul att jag har fjällat bort mycket av brännan

Kommentarer
Postat av: Dee

Oj, tänk om man kunde bli så där brun. *önsketänkande* ;)

Postat av: Anna

Jag är avis, självklart på brännan men mest på Gotlandsresan! kramkram

2006-08-02 @ 17:50:00
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Jess

Dee: Haha, tyvärr så har jag dock fjällat bort allt nu :(
Anna: Gotlandsresan var något ut över det vanliga, you bet!

2006-08-12 @ 19:05:32
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback