Torsdag!

Dagen till ära har jag gått i skolan, (för er som inte fattat att jag gör det.) Efter det mötte jag upp Pernilla för en mysig fika. Vi måste ses meeer, för mkt att prata om när vi väl ses! 

Efter fikan åkte hon hem och jag stannade kvar i stan och väntade på Jakob. I väntan tog jag en titt förbi Zara och hittade två ursööööta "boleros" som jag förälskade mig i och köpte. En gräddvit och en rosa

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag, ska krypa ner i sängen snart och kolla på "Medium" (En annan serie jag följer på min skogstv, jag veeeet, tragiskt nog) :P



39813-1339813-12


Dagens outfit blev lite "sail-inspirerat", känns lite tidigt nu med tanke
på att det är VINTER, men äääh. Var sugen på vår & sommar imorse. så

So long people!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad sött!

Postat av: Emms

Hej! Måste bara fråga dig vart du köpt det där rödrandiga linnet nånstans? Det var verkligen fint! Har ett liknande fast i marinblått, men rött var ju också ursnyggt!

2006-01-30 @ 13:36:28
Postat av: Jessica

Emms: Hej :) Det röda linnet är från Sea Side Resort, Esprit colletion! Marinblått låter jättefint, vill också ha ett sånt...

2006-01-30 @ 18:26:20
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback