Torsdag!

Måste bara påpeka att den här klänningarna är UNDERBARA, jag kan ju förstås bara drömma vidare om dem.. men drömma kan man ju alltid ;) Check it out, soo beautiful. Verkligen min typ av smak. Den svarta är speciellt en favorit, enkel och snygg.

Ganska så slapp dag i skolan idag, igeeen. Vi gör ingenting (mest betygsnack) men jag ska inte klaga! Nästa vecka sätter ju det verkliga allvaret igång, så bäst att njuta så länge det varar

Efter skolan mötte jag Jakob, vi gick och käkade middag på en mysig restaurang på Söder och firade att vi känt varandra i 10 månader, time flyes by! Du är verkligen en människa som betyder otroligt mycket för mig. :)

Ciao amigos!




BTW!
Måste bara berätta att en liten ängel från ovan kom fram till mig på stan idag och frågade om jag ville vara hårmodell på en grejj. :O Jag, jag av alla.. Kan inte påstå att jag tycker att jag har speciellt "fint" hår, men äh.. lät kul, så..... I´ll give it a try! Men bli inte förvånade om ni möter mig med snagg om en vecka ;) (Jaaa, jag överdriver. Över min döda kropp att jag går med på något drastiskt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback