Tisdag

Just idag, just idag är jag... trött. Helt slutkörd känns det som även fast det bara är Tisdag.. "Men hade tänkt med en tidig kväll ikväll" (Säger det igen) Återstår bara att se om jag verkligen lyckas..

Måste bara skriva klart lite saker jag lovat ska vara klara, måste bara ta ett mysigt jacuzzi-bad, måste bara se lite på tv, måste bara läsa lite, GAH. Ni ser, kommer ju vara klar tidigast vid midnatt.. igen. Suck. Better skip some things.

Näe, better start. Mer update imoooooooooooooooorn. Puss på er!




Föööööööööööööressten! Har jag gått och kärat ner mig i en väska, HA BEGÄR!
Skulle vara så  fiiiiiiiiiiiiiiiiin till våren.
Spana in den (Fast den jag vill ha är dock i en mycket ljusare nyans, perfect for spring:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback