Tisdag

Ännu en tisdag har passerat och jag sitter här igen vid datorn, bloggandes och frågar mig själv vart dagarna tar vägen? Tiden går så otroligt fort, imorgon är det redan Onsdag och nedräkning till helgen börjar :O

Just nu, nu, i detta nuet måste jag säga att livet känns ganska lätt att leva. Vet inte vad det beror på, men kanske är det för att jag trots allt gillar rutiner och att veta vad jag har framför mig. Nu har skolan börjat igen and that´s it. Ganska skönt att komma tillbaks till den "vanliga vardagen".
Okej att det kändes otroligt deprimerande och surt i söndags när man visste vad man hade framför sig; skolan börjar och allt slit igen. Men nu när jag väl är där så känns det väldigt, okej.

Nästa termin börjar inte förns nästa vecka, så den här veckan blir ganska så slapp i skolan vilket är otroligt skönt! Mest en massa betygsnack osv i de kurser vi får betyg i. Något som gör en ännu gladare är när man får reda på oväntade studieresultat som visade sig vara högre än vad man väntat sig. Smile for life!

Nästa vecka börjar en ny termin, på sätt och vis en nytt år kan man säga, ett nytt liv. Skönt att verkligen lägga 2005 bakom sig och satsa på 2006! Apropå, nytt. Mina nyårslöften.. hmmz, Grattis, grattis Jessie! Redan nu är alla mina nyårslöften brytna och jag bröt även några på självaste nyårsafton. Hur lyckas jag?

Jo, svaret ligger nog i att jag är jäkligt naiv och har på tok för höga mål med mig själv. Jag ska göra det och det, och det och det, och deeet....  men jag får inte glömma Det.

39813-7

På bilden: Chloé boots, kappan från Miu Miu,
& väskan frå Burberry.


-Ge mig vår och de här sakerna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback