Tisdag!

Nu anser jag att det räcker med det här vädret! Vinter och slask = Usch, Ta mig till våren! Faaast.. faktiskt så fick jag lite vår-feelings när jag klev utanför dörren idag. Iaf plusgrader!

Gaaaaaah! Finns så mycket jag vill ha just nu, väskor, jeans & diverse prylar. Imorgon kommer studiebidraget och jag har en känsla av att det kommer att ryka ganska fort... fast jag borde spara det lite. (Dock inte min starka sida precis, har jag pengar i fickan så bränner det, pengarna måste helt enkelt spenderas!) Näe, skärpning på den fronten. Tror jag ska gömma pengarna & sedan köpa en väska inom snar framtid.

Adjdö människor! Nu ska jag läsa bibeln och öva inför min predikan på plattan...





Dagen till ära hade jag detta på mig, :) Klicka på bilderna så blir dem större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback