Söndag..

Idag har det varit en riktig typisk slappdag för min del. Gårdagens utgång skulle dock kunna diskuteras, kvällen började hemma hoss mig med (pilla,fia,felicia & malin + jag). Man skulle kunna säga att vi mest virrade runt och inget blev riktigt bra, haha. Hursomhelst så knatade alla hem till sig vid 1-tiden och jag gick och mötte Jakob vid tåget. Vi gick hem till mig, lagade lite "natt-svull" och hoppade ner i jacuzzin med massa ljus. Faktiskt lyckat, after all :)

Dock känner jag mig
ganska risig och seg i huvudet idag, inte minst när jag hade min första dansträning idag. Känns verkligen i kroppen att man haft jullov och inte tränat på ett tag= ILLA! Fast jag blev väldigt glad när jag fick reda på vilken dans vi ska jobba på den här terminen, "I´ll be right here waiting for you", lite balett-stuk över den, något som jag blev väldigt glad över!

So long!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback