Saturday evening!

Gårdagen, fredagen den 13:e, blev lite av en "otursdag" för min del..

Jag började med att försova mig p.g.a att jag tryckt på "snooze" några gånger för mycket.. [Fråga mig inte hur jag lyckas men så blev det iaf... ] När jag sedan skulle maila in ett arbete som jag lagt ner en massa tid på till min lärare så fanns det självklart inte någonstans i min kära dator. Suck.

Pissed off och lättirriterad gick jag till skolan och där möts jag av en mattelärare som ska sätta fel betyg på mig, (hat till honom) ..

Men men, hade iaf en jättetrevlig kväll! Jag, Ann, Malin, Pilla & Fia (som inte setts på ett tag) hade en mysig tjejkväll, kollade på film och hade det allmänt trevligt. :)

Ikväll
så blir det antaglien utgång här i krokarna, längtar!


Från det ena till det andra... Hörde någon säga "alla skriver ju bloggar om mode, det blir ju långtråkigt att läsa allas bloggar och deras eviga tjat om mode!" Huh?! Måste säga att jag tycker precis tvärtom, är ju jättekul och intressant att se vad andra säger och tycker om modet och om vad som är rätt och inte.

Anyway, nu ska jag pallra mig ur den här sköna stolen och göra iordning mig för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback