Måndag

Ännu en måndag är över och veckan är igång igen!

Man skulle ju minst sagt kunna säga att jag fick en riktig rivstart på veckan idag, var tvungen att gå upp tidigt för att ta mig till Bromma och ha idrott. Och inte nog med att jag pallrat mig ur sängen omänskligt tidigt, när jag kommer till tågen så är de inställda och när de väll kom ett så är det proppfullt. Mitt tålamod rann ut i sanden och jag var den enda som kom på ( :D

Nåja, nu är måndagen över och jag ska hoppa i ett bad för att sedan ta tidig kväll framför tv:n! Så är det, faktiskt... även fast jag säkert sagt det många gånger, men idag sååååå.

39813-9

Här ser ni en mig, dagen till ära. Nära jag sitter framför min själsfrände
och trixar & fixar


Kommentarer
Postat av: Mimo

Åh, jag älskar myskvällar framför tv:n (-:

Postat av: Hilde

trevlig blogg!

2006-01-24 @ 20:53:50
URL: http://Stylebyhilde.blogg.se
Postat av: Jessica

Mimo: Håller med dig, kan vara uuunderbart ibland!
Hilde: TACK, alltid kul att höra:D

2006-01-25 @ 20:47:22
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback