UTMANAD!

Jag blev utmanad av Sheida igår, så tänkte sätta mig ner och klura fram mina fem främsta ovanor nu. Skojjsigt! Finns riktigt många vid närmare eftertanke, men här är fem av dem iaf.. Enjoy


1. Jag är riktigt naiv, jag tror att jag ska kunna göra så otroligt mycket. Jag tar på mig jobb, säger att jag kan fixa det och det, tror att jag kommer kunna öppna eget vid 16 års-ålder (utan att tänka på konsekvenserna), jag skjuter upp saker & gör allt i sista minuten. Bara för att nämna några saker…


2. Jag antar att punkt 1 leder till att jag är otroligt stressad för ingenting! Jag är alltid stressad av mig… inte bra.


3. Även fast jag läser ekonomi så kan jag inte påstå att jag är speciellt ekonomisk av mig? Har jag pengar så bränner jag upp dem illa kvickt.


4. Har jag sett något jag verkligen vill ha så kan jag inte slita mig från det!! Jag bara måste bara ha det och jag går och tänker på vilket dream-team jag och saken skulle bli ihop. Vilket kanske inte alltid visar sig vara så tyvärr.. Blir oftast så att jag tröttnar och jag kommer fram till att saken såg mycket bättre ut i affären. Det kan vara allt från en söt penna till en urläcker väska.


5. Om någon som går framför mig på stan går sakta, och jag vill gå snabbt, så blir jag sjukt irriterad! Jag blir stressad och tänker att jag kommer komma försenat och den här jäveln framför mig har förstört hela mitt liv,.. Jag känner för att ta upp en pistol och skjuta personen



Kommentarer
Postat av: sheida

Oj, femman var ju inte så bra...då vill man inte gå framför dig! ;P men jag instämmer, så känner jag "nästan" alltid också.

Postat av: Jessica

hehe, men oftast så springer jag om personen i fråga ist. ;)

2006-02-03 @ 22:04:56
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Karin

Haha, känner igen mig sjukt mkt i femman! :D

2006-03-23 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback