ONLY ONE MORE DAY TO GO!

Sönderstressad, sönderstressad o så lite mer sönderstressad! Jag känner mig så otrligt utbränd, trött och stressad så det inte finns... Och det fatum att jag har 6sidors arbete som ska vara inlämnat på söndag gör ju inte hela situationen bättre, och det faktum att jag inte kommer att få lov förns på söndag sucks! O det faktum att jag har annat och göra och inte vill vara tvungen att sitta hemma o jobba på det sucks!

Näe, jag har en bättre idé. Ignorera skolan och ta looooooooooov (iaf vad jag ska göra nu, ska lägga mig på sängen och kolla OC!)



Föressten så vill jag bara påpeka att jag fick en shock när jag såg på NK vad ett par Havaianas kostar här i Sverige, ca. 300-400 kronor!!!!!! Jag kommer ihåg när jag bodde i brasilien och hade en hel samling av havaianas i gardroben, i alla möjliga färger och mönster. Där köpte man liksom ett par nya Havaianas i princip varje gång man gick till stranden. För ca. 40 kronor.

Okej att de tillverkas i brasilien och därför är mkt billigare där, men sååå mycket extra behöver de väll inte lägga på?


39813-56



Kommentarer
Postat av: Mimo

Åh jag vill köpa mina Havaianas för 40kr jag med! SPIRIT tar också jätte mycket för dom (kanske därför jag endast har ett par?!)

Postat av: Jess

Mimo: Ja, JAG MED! Vill verkligen åka tillbaks dit med en tom väska och köpa massa snygga grejjer där på alla shoppingmål! Varför är Sverige så efter? :/

2006-02-24 @ 18:56:42
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Cassie

Haha , jag vet ! När jag kom till Brasilien fick jag värsta chocken, och det slutade med att jag hade fem par i bagaget hem ;)

2006-03-04 @ 16:55:12
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Karin

vad är grejen med havaianas? vanliga flipflops, right? hmmmmmm

2006-03-23 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback