Lite halvkul info om mig :)


HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
javisst!
ätit sushi: yes
stått på scen: flera gånger faktiskt
blivit dumpad: hm.. mjae? En tolkningsfråga
varit ihop med någon som varit otrogen: Ja. ?
varit med om en bilolycka: nej men har nära släktningar som varit med om en.
klättrat på berg: yes!


ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: är man i alperna så måste jag säga att jag älskar kylan, men oftast föredrar jag nog värmen!
spets eller satin: spets!!
blått eller rött: blått
regn eller snö: snö
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: rosor
vår eller höst: VÅR, det enda jag vill ha just nu!
historia eller vetenskap: vetenskap
matte eller engelska: engelska

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
ja
vet den om det: ja
gillar någon annan dig just nu: ja
vad tittar du på hos en kvinna/man: helheten

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
mjaa, nej.
kramat någon: såklart!
kommit sams med dina föräldrar: jaa?
bråkat med en kompis: nej..

GILLAR DU ATT
ge kramar:
såklart
ge massage: myspys, ja
gå promenader i regnet: kan faktiskt vara ganska mysigt:)

ÖVRIGT
svär du för mycket: nej..
när duschade du senast: för tre veckor sen, (näe, men imorse)
vilken färg är det på dina byxor just nu: ljusa jeans, stuprör
vilken låt lyssnar du på just nu: Norah Jones - Don´t know why
vad var det sista du sa: hej till en mäklare som var i det här huset och kollad ehur mkt det är värt.
vad är brevid dig just nu: telefonen, mobilen, datorn(?), + alla saker på skrivbordet
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): fullt med prylar
vad var det sista du åt: sport-wasa
hur är vädret just nu: snöar och är slaskigt
vem pratade du sist med på telefon: hmm.. Jakob?
vad gör dig glad: att känna livet i mig, trevligt folk, att få vara med dem man gillar och som gör en glad:)

vart skulle du vilja åka: Jorden runt!
för att shoppa: Oh gosh, finns en massa ställen med bra shopping! USA, Malta och Brasilien. (Har ifs varit på alla de ställena så skulle gärna åka till Thailand och spana in alla kopier)
för att festa: BRASILIEN & till allt glatt folk
för att ha sommar: Afrika (har aldrig varit där så skulle gärna åka dit!)
vill du ha barn: Även om jag hatar barn i åldern 4-8, så jaa.. tro det eller ej
vad ska dom heta: Noelle och Marielle. And that´s it! (if girls såklart..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärlighet varar längst brukar d heta. Ibland får man lida för att man är ärlig. Mina kompisar brukar ibland kalla mig brutalt ärlig d är ju inte så positivt.
Men jag brukar också svara att allt är åt helvete när jag folk frågar hur jag mår d flesta blir chockade medan andra tycker d är bra att man är ärlig och rakryggad och inte hymlar med sanningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback