Gårdagen

Även fast jag inte är någon hockey-fatast och även fast jag knappt vet var OS är så måste jag säga att gårdagens firande av guldhjältarna på Medborgarplatsen var ganska mäktigt. Med nästan halva Sverige på den lilla ytan, alla var glada, sjöng och partystämingen var på topp så kan de inte bli annat än bra..
Det enda som var riktigt tråkigt är det fatum att när alla andra jäklar skulle vidare från torget ut på krogen och fira så kan inte en sån osm jag följa med för att jag är mindrårig, that sucks!

39813-6639813-6539813-64

(Kanske ska passa på att säga att bilderna är tagna av Jakob Lindahl, så jag in anmäls för stöld eller liknande ;) )


-Ciao! Nu ska jag ut en sväng på stan med mammsen... Wei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback