Fredag!

En ny fredagskväll är här och den välkomnas med öppna armar! Känns underbart och extra välbehövt just den här helgen.. Love Fridays!

Varit en otroligt slapp dag i skolan idag, slutade redan vid tolv och då träffade jag pappa för en lunch för en gångs skull. Efter det träffade jag tess, frida & sofia och kollade lite väskor.. Jag ska köpa en ny, (för har till min lycka hittat ett presentkort på NK när jag städade mitt rum) Några tips på någon snygg väska kanske?

Hursomhelst, efter det träffade jag Fia och tog en fika och kollade i affärer lite. Har Alltid lika trevligt med dig, men blev dock lite kort!

Efter det åkte jag hem till Jakob, där jag också är nu! Got stuck :))


Dagens outfit:

39813-2539813-24

Överst: Jackan jag köpte med fia + mina Calvin Klein jeans
Nederst: Gräddvit bolero från Zara, svart långt baslinne från H&M,
skärp i midan med guldspänne, Second hand


Kommentarer
Postat av: sheida

oj, vad coola foton det blev! Det ser ut som om du är i en studio lr nått! :)

Postat av: Jessica

åh tack, det Jakob som har en system-kamera eller vad man kallar det & han har tagit dessa kort! :D

2006-02-05 @ 11:40:34
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Cecille

LÄCKRA kort! (:

2006-02-06 @ 17:49:27
URL: http://tyvärrinte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback