Crazy dreamin

Och så sitter man här igen.. Måndagskväll och man tackar gudarna för att den jobbiga dagen finally är över. Samtidigt som det känns som att det var igår det var förra måndagen.. Dagarna går verkligen för fort! Läskigt fort. På radion hör man någon snubbe tala om att det är sista insökningsdatum för det & den högskolan snart. Vuxenvärlden. Herregud. Alla fasar för det men ändå ska vi alla dit snart. O när man blir vuxen är det inte låntg kvar tills man blir gammal, och när man blir gammal är det inte långt tid kvar tills döden närmar.. Usch döden, apropå döden. Min natt har inte varit bra, drömt, drömt & drömt. Att jag fick besked av min doktor att jag skulle dö om tre timmar! :O Fatta paniken. I drömmer sprang jag runt och sa hur mycket jag älskade alla jag älskar och att de inte skulle vara ledsna över att jag snart skulle dö. För jag kommer att ha det bra i himlen! Fatta det. Och gråt inte över mig... snälla människor. Jag klarar mig i den nya världen. Den nya världen. Det enda jag vill är att ni INTE ska vara ledsna. Jag ville säga till Jakob att han inte skulle vara ledsen för mig, att lova det.. Men jag hittade aldrig honom för att säga det, :´´( Jag såg framför mig hur han skulle gå runt och vara ledsen i resten av livet... usch.

När jag vaknade var jag överlycklig över att det bara var en dröm. (Ni vet sådär otroligt glada, eftersom att man levt sig in i drömmen så pass mycket och verkligen är inne i den..) Anyway, jag gick upp ur sängen och var bara tvungen att krama mamma och känna att jag lever och ringa Jakob. Som till min fasa inte hade mobilen på, :O (som han alltid har) jag fick inte tag i honom!

39813-2739813-26

Kommentarer
Postat av: a

wow, vad är det för fint linne/tröja? från mango?

2006-02-19 @ 23:39:57
Postat av: Jessica

(A) mm den är från ett mango, fast på Malta! så finns nog inte att få tag på här i Sverige tyvärr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback