Svart som natten

Idag var det begravning. Hm. Tomhet & sorg. Men ändå ganska fint och enkelt. Kände mig svart som natten i min svarta skjorta, svarta kavaj och min svarta kjol när jag satt där på bänken längst fram. Prästens tal var riktigt fin. Buret barn bär.
Därefter åkte mamma och jag på en shoppingtur, då blev det lite ljusare kläder. Var på jakt efter ett par snygga skor, men hittade inga. Buhu. Dock fick en rosa champagne hänga med mig hem, perfekt på nyår! Nu ska jag iväg och träna. Trevlig kväll på er!

 

Kommentarer
Postat av: alliks

har aldrig vågat gå på en begravning, har mina anledningar. skulle shoppat i sthlm idag men blev sjuk :'( tungt det när man bort 30 mil bort.

2006-12-28 @ 17:43:13
Postat av: Camilla

Varit på en begravning, inget kul alls. Nä - vad hade man väntat sig? En sak är även säker. Din kappa är strålande.

Postat av: Emma

Snyggt!

2006-12-28 @ 21:50:06
URL: http://emmmis.blogg.se
Postat av: Sophia

joo, jag undrar lite om dina väskor. Hur många har du och vart kan jag hitta väskan du har på bilden?

2006-12-28 @ 23:26:11
Postat av: T

alltid lika snyggt klädd! även vid dagar då du verkar må mindre bra.

2006-12-29 @ 00:34:00
URL: http://tyvärrinte
Postat av: Jess

Alliks: Krya på dig! :)

Camilla: Näe usch, hemskt! Men men sånt är livet. Tack.

Emma: Thanks

Sophia: Jag har ganska många väskor. Folk brukar säga att jag har en armé av väskor, men de är ju så snygga! Haha, tänkte skriva ett inlägg om mina väskor snart. Så håll utkik :) Väskan jag har på bilden är köpt i Afrika av en tillverkare som gör väskor och skickar till Italien. Så den är nog tyvärr ganska omöjlig att få tag på ;)

T: Jasså, det värmer att höra. Tack

2006-12-29 @ 17:36:49
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback