DEAR ANONYMA KOMMENTERARE

Tänkte bara påpeka följande saker så att folk vet vad som gäller på mig blogg...

-Inga anonyma kommentarer besvaras, raderas i värsta fall. Jag menar, vågar ni inte stå för det ni säger/kommenterar eller? Många av er har kanske ingen blogg att ange som egen hemsida, men då ber jag er snälla att skriva er mailadress. Så jag vet att ni står för det ni säger och kan kontakte er om jag vill. Det börjar gå mig på nerverna nu när folk gömmer sig bakom en skärm och skriver elaka kommentarer, haha? För det första så tror jag att ni bara är avundsjuka eller har problem, om ni måste trycka ner någon och vara anonyma. Ni skulle ju exempelvis aldrig våga gå fram till mig IRL och säga det ni kommenterar.....



Kommentarer
Postat av: Emma

Bra skrivet, stå på dej tjejen. Jag tycker också att det är jobbigt när folk är anonym, inte för att någon skrivit något dumt till mej. Men det är roligare om man vet vilken som sitter och skrivet vad. jag förstår dej verkligen ! :)

Postat av: nina

bra skrivet!
gemma har tagit mitt namn !

2006-08-16 @ 20:58:44
URL: http://ninahs.blogg.se
Postat av: s.natnael

klart de är avundsjuka. däremot tror jag inte att det handlar om mod, till varför de aldrig skulle gå fram till dig i verkliga livet och fälla en negativ kommentar. de har helt enkelt inget att kommentera. du är en 10:a.

det är ren avundsjuka bara .

2006-08-16 @ 21:40:57
Postat av: Evie

du har så rätt så :)

2006-08-17 @ 00:57:02
URL: http://evies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback