Somliga har det, andra inte...

Förmågan att sjuta upp allt till sista sekunden. Känner ni igen er eller är jag den enda?
Gosh, klockan är 23:16, jag har matteprov imorgon och jag har inte öppnat boken. Det enda jag har gjort är att öva på exempeluppgifter på vad som kan komma upp på provet, vilket jag ägnade en sisodär... timme? ÅH. Nu har jag aningen ångst. Men ja. Vad kan man göra?

Jag får
väll helt enkelt hoppas på att min hjärna ställer upp imorgon när det verkligen gäller och hoppas på att all kunskap flyger in i min hjärna.

Ännu mer lyckat är att jag precis kom på att jag åker i övermorgon, äckligt skabb tidigt till Afrika. Vilket betyder att när jag vaknar imorgon har jag mindre än 24 timmar på mig att packa, hitta och köpa den perfekta bikinin och lite andra småsaker jag måste köpa inför resan. Har någon något bra tips på var man kan hitta bikinis kanske?!






Vad jag däremot vet
är i alla fall att jag inte skulle tacka nej till dessa snygga jeans från Rock & Republic! Trendig och ren stil, just the way I like it!


39813-180

Näe, nu får det vara nog. Nu tänkte jag tacka för mig och ta mig till sängen. Hoppas på att sömnen gör susen så att jag blir helt hyyyypersmart imorgon på provet! Käre gode gud?! CIAO

Kommentarer
Postat av: Victoira

provet går säkert bra... hoppas du får det bra i afrika!

Postat av: Jess

Victoria: Tack(A) Jo, det får vi väll hoppas att det gör.. Jara, det får vi hoppas på att jag får :)

2006-04-20 @ 07:43:40
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback