JAG ÄR GLAD, onsdagsmorgon

Jag menar; kolla ut genom fönstret! När jag kollar ut genom fönsret här iaf så lyser solen som aldrig förr och himlen är totalt blå, inte ett enda jäkla moln!

Och jag blir ännu gladare när jag tänker på att det bara är 2 dagar kvar tills jag ligger på beachen, gömmer mig bakom ett par stora solbrillor á la Nicole med en mysig drink i handen. Gah! Jag längtar. Och tänk om det finns massa billig och bra shopping? Och tänk om, och tänk om..........

39813-17439813-175



Kommentarer
Postat av: becks

where to? afrika är ju rätt stort du vet.. jag tycker det är så typiskt, många säger afrika, men man skulle aldrig säga asien utan jag ska till thailand, peking eller bali... Vart ska du? Hade bra!

2006-04-19 @ 11:58:52
Postat av: Jenn

jag är inte alls avundsjuk...

Postat av: Jessica

Becks: mm jag säger det för jag orkar inte säga de specifika ställen. "Jag ska till X, X, X, X och X" liksom. det blir lite jobbigt. därför säger jag bara "jag längtar till afrika"! Resan börjar i norra delarna.. Tunisien. Sedan ska vi åka runt lite

Jenn: ;)

2006-04-19 @ 17:03:54
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: becks

okidoke, klart du gör som du vill!.. vart ska du då? kan du inte berätta om jag frågar nu igen. nu ut på joggingtur för mig!

2006-04-19 @ 17:36:20
Postat av: Jessica

becks: haha, söta människa! vart jag ska? men det sa jag ju? vi börjar resan i tunisien och sedan får vi se om vi åker vidare osv. okej, lycka till med joggningen tjejen!

2006-04-19 @ 18:14:28
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: bek

shit vad spontana ni är.. inte vet vart ni ska??.. tycker det verkar lite suspekt!!! ni ba ja vi drar till Tchad genom Libyen.... men men, som sagt, hade!

2006-04-20 @ 11:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback