Julafton!!

Nu är den efterlängtade dagen äntligen över, har dock gått fortare än vad jag trodde. Julafton är verkligen en mysig dag, med en speciell stämning.. men imorse måste jag säga att man kände sig aningen besviken att kolla ut genom fönstret och bara se slask.

Men men, den fina granen, alla paket & stämningen (förväntningen i luften) fick en att glömma vädret utanför dörren. :)

Som vanligt
så firade vi julen hemma hoss mormor och morfar, = lååååång middag. Och när den där långa middagen var över så öppnades paketen, efter det bar det iväg till bordet igen och en låååång fika.

Inte för att paketen gör julen, men liiiite iaf. ( I den materiella värld vi lever i :p ) blev jag iaf jätteglad åt mina paket.. Bärbar dator, mobil, kamera, diverse presentkort, smink osv. Wieee !

Föressten, dagen till ära hade jag på mig:
 En svart tyllkjol (knälång)
En vit v-ringad "t-shirt"
En rosa fejkpäls bolero från H&m (mitt bästa köp där)
Silver & pärlor
Tyvärr inget rött, men äh:D


Nu är det bara snön som fattas, sen är min jul fulländad. God jul på er kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback